Laatste blog vanuit Japan!

26 april 2016 - Tokyo, Japan

Gister hadden we een vrije dag dus nadat we beetje hadden uitgeslapen zijn we eerst richting het postkantoor gegaan. Voor de zekerheid stuur ik een van mijn soeveniers toch maar met de post naar huis. Zou zonde zijn als ik wordt opgepakt omdat ik het in mijn koffer had zitten haha.

Vanuit het postkantoor zijn we nog even een ontbijt je gaan scoren en toen doorgelopen naar Tokyo Dome.
Dat is het honkbal stadion van Tokyo maar daarbij in de buurt zou de grootste anime shop van Tokyo moeten zitten. Maar dat viel helaas beetje tegen want zo groot was de shop niet. Ook niet gevonden wat ik graag wou hebben helaas.

Maar boven de shop lag een soort van attractie park met een waterglijbaan en een achtbaan rondom het winkelcentrum. Hij zag er niet zo heel speciaal uit ging niet over de kop of niks. Maar hij zag er leuk uit dus wij er in.
Ding wordt langzaam omhoog getakeld en hoger en hoger.
Toen had ik zoiets van wacht even nu gaan we wel heel hoog... super mooi uitzicht op de top dat wel! Maar toen ging die wel heel stijl naar beneden! Zo zag hij er in ieder geval niet uit als je er naast stond te kijken.
Damien heeft het gefilmd maar meer dan ons geschreeuw hoor je waarschijnlijk niet hahaha.

Daarna toch maar even bijkomen met een goeie lunch en wat te drinken :p. Buikjes weer rond gegeten dus wij langzaam aan weer terug richting hotel gelopen. Onderweg nog even de laatste tempel van onze Japan reis bezocht.
Terug bij het hotel konden we nog mooi even douche voor we richting het afscheidsdiner met de groep gingen.
All you can eat buffet dus dat is aan mij wel besteed!
De Belg van de groep hield nog een leuke speech en we hebben Marcel (de reisbegeleider). Met zijn alle een presentje gegeven.

Marcel ik weet dat je dit leest dus hier ook nogmaals bedankt voor de 3 mooie weken en je regendansjes, beetje jammer dat we de dansjes nooit mochten zien maar toch.

Na het eten hebben we nog wat zitten kaarten en toen was het alweer tijd om te gaan slapen.
Volgende ochtend was het tijd om te koffers in te pakken en alle overgebleven soeveniers een plek in de koffer te geven. Nu maar hopen dat we niet te zwaar zijn geworden.

Zo nog even wat lunch zoeken en dan wordt het tijd om richting de luchthaven te gaan! En dan op naar Nederland.
Ik heb echt een geweldige vakantie gehad en heel veel mooie dingen gezien en meegemaakt zoals jullie beetje hebben kunnen lezen.

Tot slot wil ik iedereen bedanken voor alle leuke reacties op mijn reisblog, Facebook en via whatsapp. Ik hoop dat jullie het leuk hebben gevonden om de blogs te lezen en een paar van de foto's te zien. Als je andere foto's wil zien dan ben je van harte welkom ze te komen bekijken haha. Zijn er maar een paar (lees: 1500+, 2000+ als je die van damien mee rekent hahaha).

Sayonara!

1. Natasja:
    30 april 2016
    Ben erg benieuwd naar de foto's en de verhalen waarbij ik bij sommige toch nog wat vragen heb hihihi.