We zijn in Japan!!!

7 april 2016 - Fukuoka, Japan

Woensdag was het dan eindelijk zover we gaan op vakantie.
Ik was al wakker voor de wekker af ging, misschien toch beetje zenuwen. Op mijn gemak de laatste dingen in de handbagage gedaan en toen damien ophalen.
Nou ja ophalen werd eerst wakker maken want die koekenbakker lag nog in zijn bed te slapen!

Uiteindelijk toch nog ruim op tijd op schiphol, inchecken had ik al gedaan dus het was koffer inleveren en doorlopen.
Damien vond het alleen iets te snel gaan dus bleef even hangen bij de douane voor een extra tassen controle hahaha.
Tijd een beetje doorgekomen met rondlopen en even snel een hap bij de Mac.

Toen het vliegtuig in helaas geen 3 stoelen voor ons maar alleen de 2 gereserveerde plaatsen. En de mevrouw voor ons had 3 stoelen voor haar alleen! Grrrrrrr.....
Maar met beetje film kijken en muziek luisteren hebben we de 11 uur toch overleefd, slapen zat er niet bij want ik werd om de minuut toch wakker gestoot door iemand in het gangpad.

Aangekomen op Hong Kong even de benen gestrekt en weer even langs de winkels. Maar gezien de prijzen wel op zijn Hollands "kijken, kijken maar niet kopen" wow wat is het daar duur in Hong Kong.
Uiteindelijk een paar bankjes gevonden en daar maar gaan liggen.

Na de laatste vlucht van 3 uur stond de reisleider ons op te wachten en heeft de groep zich beetje aan elkaar voorgesteld. Wij lijken wel net uit de kleuterzaal te zijn gelopen vergeleken met de rest van de groep.

Na de kennismaking richting het hotel met het openbaar vervoer.
Sleutel van de kamer gekregen en konden we eindelijk even douche en gaan liggen. Net snel bij een Japans ramen tentje weze eten en vanavond in ieder geval op tijd naar bed en morgen vroeg de eerst excursies.

Voor nu "Oyasumi nasai" en tot de volgende blog!

1. Natasja:
    7 april 2016
    Roy heel veel plezier met jullie mooie reis. Ik ben erg benieuwd naar de verhalen!!
  2. Henny:
    7 april 2016
    veel plezier jongens we kijken uit naar de foto's en verhalen en af en toe een belletje ;-) xxx